• ZWROTY. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na zwrot produktu od daty odbioru bez ograniczania jego używania (o ile nie wykracza poza zwykłą weryfikację dobrego stanu i działania tego samego), o ile jest on w idealnym stanie na sprzedaż zarówno zawartości, jak i opakowania (produktu i akcesoriów) .W przypadku zwrotu produktu bez oryginalnego opakowania lub z uszkodzeniem towar ulegnie amortyzacji.

W przypadku, gdy otrzymasz zamówienie w złym stanie (paczka jest spłaszczona, karton jest uszkodzony, paczka jest zagłębiona itp.), przy podpisywaniu dowodu dostawy będziesz musiał to zaznaczyć (napisać: "Paczka jest uszkodzona").

Jak wskazano w sekcji dotyczącej frachtu, w przypadku zwrotu całkowita kwota zakupu zostanie zwrócona konsumentowi, to znaczy cena produktu plus koszty wysyłki, przy czym nabywcą jest ten, który Jest on odpowiedzialny za koszty wysyłki w obie strony, a ten musi wysłać produkt opłaconą przesyłką, ponieważ sprzedawca odrzuci każdą należną przesyłkę. Zwrócone elementy muszą być wysłane w perfekcyjnym opakowaniu.

Jeżeli kupujący zarzuca istnienie wady pochodzenia produktu i jest wysyłany do sprzedawcy w celu sprawdzenia lub naprawy, kupujący zapłaci koszty wysyłki i zwrotu, które mogą zostać wygenerowane, jeśli produkt okaże się prawidłowy.

Zwroty z powodu uszkodzenia będą przyjmowane w ciągu 48 godzin kalendarzowych od otrzymania przesyłki, jeśli uszkodzenie zostało wskazane na dowodzie dostawy, poza tym okresem nie ponosimy odpowiedzialności za otrzymanie uszkodzonego produktu.

Ze względów higienicznych i ochrony zdrowia zwroty odzieży, przedmiotów lub akcesoriów, które są przeznaczone do użytku osobistego, nie będą przyjmowane po ich rozszczelnieniu po dostawie.

Jakikolwiek zwrot nie będzie ważny, dopóki sprzedawca nie sprawdzi, czy produkt, akcesoria lub opakowanie nie były traktowane w złej wierze w celu uzyskania akceptowalnej sytuacji zwrotu lub że uszkodzenie nie było spowodowane niewłaściwym użyciem przez kupującego. W przypadku, gdy wszystko jest zgodne, wypłata zostanie zastosowana na korzyść kupującego, czas oczekiwania nie przekroczy 14 dni kalendarzowych od daty, o której zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu

W przypadku każdego zwrotu po przyjęciu przesyłki konieczne jest wcześniejsze skontaktowanie się ze sprzedawcą w celu otrzymania instrukcji dotyczących wysyłki. W tym celu można wysłać wiadomość za pośrednictwem naszego formularza, podając w temacie numer zamówienia lub dzwoniąc na nasz numer Numer obsługi klienta: 22 153 05 56, od 9:30 do 13:00 oraz od 16:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku.



  • ARTYKUŁY

W dążeniu producentów do poprawy jakości i wzornictwa produktów. Jeśli chcesz zapewnić ich podobieństwo przed dokonaniem zakupu, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego formularza, w którym poinformujemy Cię o tych danych.

Zamówienia zostaną wysłane przez agencję transportową.

Możliwe jest, że większość artykułów pokazuje kilka jednostek na tym samym obrazie, a jedynym celem jest pokazanie lepszej perspektywy produktu lub różnych modeli, które każdy z nich ma.



  • GWARANCJA

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie niezgodności ujawnione w ciągu dwóch lat od dostawy. W przypadku produktów używanych sprzedawca oraz konsument i użytkownik mogą uzgodnić krótszy okres, który nie może być krótszy niż rok od dostawy.

O ile nie zostanie udowodnione inaczej, domniemywa się, że naruszenia zgodności ujawnione w ciągu sześciu miesięcy od dostawy produktu, nowego lub używanego, istniały już w momencie dostawy rzeczy, z wyjątkiem sytuacji, gdy domniemanie to jest niezgodne z charakter produktu lub charakter niezgodności.

2. O ile nie udowodniono inaczej, dostawę należy rozumieć w dniu, który widnieje na fakturze lub w kuponie lub na odpowiednim dowodzie dostawy, jeśli jest później.

3. W przypadku wadliwego produktu PiscinasDesmontable.es przystąpi, odpowiednio, do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy. Uchwały te będą bezpłatne dla kupującego.

Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia konsumentowi lub użytkownikowi, który korzysta z jego prawa do naprawy lub wymiany, dokumentacyjnego uzasadnienia dostawy produktu, wskazującego datę dostawy i brak zgodności, który powoduje skorzystanie z tego prawa.

W ten sam sposób, wraz z naprawionym lub wymienionym produktem, sprzedawca przedstawi konsumentowi lub użytkownikowi dokumentację uzasadniającą dostawę, podając datę dostawy oraz, w stosownych przypadkach, dokonaną naprawę.

4. Powództwo o stwierdzenie zgodności z przepisami rozdziału II niniejszego tytułu określa trzy lata po dostarczeniu produktu.

5. Konsument i użytkownik muszą poinformować sprzedawcę o niezgodności w ciągu dwóch miesięcy od jej stwierdzenia. Nieprzestrzeganie tego terminu nie spowoduje utraty prawa do higieny, które odpowiada, a konsument i użytkownik są jednak odpowiedzialni za szkody lub straty faktycznie spowodowane opóźnieniem w komunikacji.

O ile nie udowodniono inaczej, należy rozumieć, że komunikacja konsumenta i użytkownika odbyła się w ustalonym terminie.



  • SPOSOBY PŁATNOŚCI

Jeśli nasz dział bezpieczeństwa podejrzewa anomalię lub oszustwo, basenyweb.pl zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji ze względów bezpieczeństwa.

Basenyweb.pl oferuje Klientowi następujące metody płatności:

Karta bankowa (kredytowa lub debetowa): jeśli zdecydujesz się na płatność kartą, zamówienie klienta nie będzie brane pod uwagę i nie zostanie przetworzone, dopóki płatność nie zostanie autoryzowana przez bank lub kasjera. Płatności online kartą kredytową są dokonywane przez system bezpieczeństwa "Secure Socket Layer", który szyfruje dane Twojego banku, gdy są one przesyłane przez Internet. Ze względów bezpieczeństwa basenyweb.pl weryfikuje wszystkie zamówienia opłacane kartą bankową. Akceptujemy karty Maestro oraz wszelkie karty Visa i Mastercard zarejestrowane w bezpiecznym systemie płatności Verified by Visa. Ponadto w przypadku każdego zamówienia, którego kwota jest większa niż skala ustalona przez PiscinasDesmontable.es, Klient zostanie poproszony o dokument tożsamości i potwierdzenie adresu, które należy przesłać nam faksem lub pocztą elektroniczną, należycie wskazaną.

Przelew bankowy lub depozyt: Klient musi dokonać przelewu na konto, które zostanie wskazane w odpowiednim czasie. Po zakończeniu zamówienia Klient otrzyma automatyczną pocztę ze szczegółami konta bankowego, na którym należy dokonać wpłaty.

  1. WAŻNE: Jako pojęcie przelewu należy wskazać numer referencyjny, który zostanie wskazany na końcu zamówienia.
  2. WAŻNE: W przypadku płatności przelewem produkty nie są rezerwowane do momentu otrzymania wpłaty na konto.



PayPal: Klient może szybko i bezpiecznie zapłacić za pomocą swojego konta PayPal lub karty kredytowej lub debetowej. PayPal automatycznie szyfruje poufne dane za pomocą najlepszych technologii dostępnych na rynku Płatność przy odbiorze Klient dokona płatności po dostarczeniu produktu na żądany adres wysyłki, ta metoda będzie miała dodatkowy koszt 2,99 euro, zawsze znajdzie to odzwierciedlenie w procesie zakupu. Jest dozwolony tylko w półwyspie Hiszpania i na Balearach i za maksymalną kwotę 250 euro. Klient, który dokonuje zakupu za pośrednictwem, powiedział.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, w której zostaniesz poinformowany o złożonym zamówieniu. Jak tylko płatność zostanie potwierdzona przez nasz podmiot, przystąpimy do wysyłania zamówienia.

Naszym obowiązkiem jest poinformowanie Cię, że żadne dane dotyczące rachunków bankowych, numerów kart czy haseł nie będą przechowywane na naszych serwerach, ponieważ informacje te są przetwarzane bezpośrednio przez systemy bankowe i nie są przechowywane nigdzie poza samym podmiotem. W ten sam sposób płatności kartą dokonywane są za pośrednictwem bram płatniczych z szyfrowanym protokołem bezpieczeństwa (https), za pomocą których informacje między klientem a podmiotem są przesyłane w sposób zaszyfrowany za pomocą kluczy znanych tylko bankowi.

Bramki płatnicze Banco Sabadell i PayPal są certyfikowane przez agencję Verisign. Te dwie metody zakupu są bezpieczniejsze niż jakakolwiek metoda zakupu w fizycznych sklepach z fizycznym punktem sprzedaży.



  • INNE

Strony poddają się, według własnego uznania, rozwiązywaniu konfliktów i rezygnacji z jakiejkolwiek innej jurysdykcji przed sądami i trybunałami miejsca zamieszkania użytkownika.